- 2800417
- 333
- 1402/08/27
- مناقصه
مناقصه احداث بوستان شهید همت, مناقصه احداث بوستان شهید همت
آگهی مناقصه عمومی؟
نوبت اول
شهرداری اندیشه در نظر دارد به استناد مجوز شماره 5/529/د مورخ 1402.7.26 موضوع بند 3 صورتجلسه شماره138 مورخ 1401.7.10 شورای اسلامی شهر پروژه ذیل را ا زطریق مناقصه عمومی به پیمانکاران دارای رتبه 5 ابنیه و رتبه 5 تاسیسات و تجهیزات واگذار نماید.
1- موضوع مناقصه:پروژه احداث بوستان شهید همت فاز 5 با اعتبار 85.000.000.000 ریال با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده می باشد"
2- شرح مختصری از مشخصات و مقادیر کار:
عملیات تخریب، عملیات خاکی با دست عملیات خاکی با ماشین عملیات، بنایی با سنگ قالب بندی، فولادی کارهای فولادی با میلگرد بتن درجا کارهای فولادی، سنگین سقف تیرچه و بلوک بتن پیش ساخته و بلوک چینی عایق کار رطوبتی کارهای پلاستیکی و پلیمری، رنگ آمیزی و حمل و نقل و سایر عملیات اجرایی نسبت به فهارست بهای ابنیه تاسیسات برقی مکانیکی راهداری تجهیزات آب و فاضلاب شبکه توزیع آب و آبیاری تحت فشار 1402 و دستور کارهای ابلاغی با احتساب ضرابیب طبق برآورد وشرایط خصوصی پیوست اسناد و شرایط شرکت در مناقصه
3- سپرده شرکت در مناقصه : مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 4.250.000.000 ریال چهار میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال است که می بایست به یکی از صورتهای مشروحه ذیل به شهرداری تسلیم گردد.
الف:رسید بانکی واریز وجه مزبور به حساب جاری سیبا به شماره 0113994456001 نزد بانک ملی شعبه بلوار آزادی به نام شهرداری اندیشه
ب: ضمانتنامه بانکی به نفع شهرداری اندیشه
تبصره 1:مدت اعتبار تضمین های فوق در زمان بازگشای پیشنهادات دارای اعتبار بوده و برای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد و علاوه برآن ضمانت نامه های بانکی باید طبق فرم های قابل قبول تنظیم شود
تبصره 2: به پیشنهادهایی که تضمین شرکت در مناقصه آنها به غیر از موارد فوق باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
4- مهلت و محل دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ انتشار اگهی تا پایان ساعت اداری روز شنبه مورخ 1402.9.4 و محل دریافت آن صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ستاد ایران می باشد
5- مهلت و محل تسلیم پیشنهادات: متقاضیان می بایست تا پایان ساعت اداری روز سه شنبه 1402.9.14 اصل ضمانت نامه را به واحد دبیرخانه شهرداری تحویل و شماره ثبت پاکت الف دریافت و سپس تصویر سپرده شرکت در مناقصه را در سامانه تدارکات الکترونیک دولت بارگذاری نمایند.
تذکر: صرفا اسناد پاکتهای پیشنهادهای ب و ج دارای امضای الکترونیکی مورد پذیرش است در جلسه بازگشایی پاکتهای ب و ج اسناد فیزیکی کاغذی و اسناد فاقد امضای الکترونیکی به هیچ وجه مورد پذیرش نیست
5- مدارک لازم جهت دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان جهت دریافت اسناد می بایست از طریق سامانه ستاد نسبت به خرید اسناد شرکت در مناقصه اقدام نمایند
6- زمان بازگشایی پیشنهادها : روز چهارشنبه مورخ 1402.9.15 می باشد.
8- شهرداری اندیشه در رد یا قبول یک یا تمام پیشنهادات بدون ذکر دلیل مختار میباشد
9- هزینه درج اگهی در روزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد.
نوبت دوم 1402.9.2