• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : مناقصه احداث بوستان شهید همت, مناقصه احداث بوستان شهید همت
گروه ها : محوطه سازی ، جدول گذاری و پیاده رو سازی , ساختمان ,
منبع : سایت شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : شهرداری اندیشه شماره :
تاریخ شروع : 1402/08/25 تاریخ درج : 1402/08/27
آدرس :

آگهی مناقصه عمومی؟
نوبت اول
شهرداری اندیشه در نظر دارد به استناد مجوز شماره 5/529/د مورخ 1402.7.26 موضوع بند 3  صورتجلسه شماره138 مورخ 1401.7.10 شورای اسلامی شهر پروژه ذیل را ا زطریق مناقصه عمومی به پیمانکاران دارای رتبه 5 ابنیه و رتبه 5 تاسیسات و تجهیزات واگذار نماید.
1- موضوع مناقصه:پروژه احداث بوستان شهید همت فاز 5 با اعتبار 85.000.000.000 ریال با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده می باشد"
2- شرح مختصری از مشخصات و مقادیر کار:
عملیات تخریب، عملیات خاکی با دست عملیات خاکی با ماشین عملیات، بنایی با سنگ قالب بندی، فولادی کارهای فولادی با میلگرد بتن درجا کارهای فولادی، سنگین سقف تیرچه و بلوک بتن پیش ساخته و بلوک چینی عایق کار رطوبتی کارهای پلاستیکی و پلیمری، رنگ آمیزی و حمل و نقل و سایر عملیات اجرایی نسبت به فهارست بهای ابنیه تاسیسات برقی مکانیکی راهداری تجهیزات آب و فاضلاب شبکه توزیع آب و آبیاری تحت فشار 1402 و دستور کارهای ابلاغی با احتساب ضرابیب طبق برآورد وشرایط خصوصی پیوست اسناد و شرایط شرکت در مناقصه 
3- سپرده شرکت در مناقصه : مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 4.250.000.000 ریال چهار میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال است که می بایست به یکی از صورتهای مشروحه ذیل به شهرداری تسلیم گردد. 
الف:رسید بانکی واریز وجه مزبور به حساب جاری سیبا به شماره 0113994456001 نزد بانک ملی شعبه بلوار آزادی به نام شهرداری اندیشه
ب: ضمانتنامه بانکی به نفع شهرداری اندیشه
تبصره 1:مدت اعتبار تضمین های فوق در زمان بازگشای پیشنهادات دارای اعتبار بوده و برای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد و علاوه برآن ضمانت نامه های بانکی باید طبق فرم های قابل قبول تنظیم شود
تبصره 2: به پیشنهادهایی که تضمین شرکت در مناقصه آنها به غیر از موارد فوق باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد. 
4- مهلت و محل دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ انتشار اگهی تا پایان ساعت اداری روز شنبه مورخ 1402.9.4 و محل دریافت آن صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ستاد ایران می باشد
5- مهلت و محل تسلیم پیشنهادات: متقاضیان می بایست تا پایان ساعت اداری روز سه شنبه 1402.9.14 اصل ضمانت نامه را به واحد دبیرخانه شهرداری تحویل و شماره ثبت پاکت الف دریافت و سپس تصویر سپرده شرکت در مناقصه را در سامانه  تدارکات الکترونیک دولت بارگذاری نمایند.  
تذکر: صرفا اسناد پاکتهای پیشنهادهای ب و ج دارای امضای الکترونیکی مورد پذیرش است در جلسه بازگشایی پاکتهای ب و ج اسناد فیزیکی کاغذی و اسناد فاقد امضای الکترونیکی به هیچ وجه مورد پذیرش نیست
5- مدارک لازم جهت دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان جهت دریافت اسناد می بایست از طریق سامانه ستاد نسبت به خرید اسناد شرکت در مناقصه اقدام نمایند
6- زمان بازگشایی پیشنهادها : روز چهارشنبه مورخ 1402.9.15 می باشد.
8- شهرداری اندیشه در رد یا قبول یک یا تمام پیشنهادات بدون ذکر دلیل مختار میباشد
9- هزینه درج اگهی در روزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد.
نوبت دوم 1402.9.2

آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.