مناقصه : مناقصه پروژه تکمیل پایش تصویری شهری و اجرای مانیتورینگ ساختمان مرکزی - نوبت دوم - مناقصه روز پنجشنبه شانزدهم مرداد ماه 1404, مناقصه پروژه تکمیل پایش تصویری شهری و اجرای مانیتورینگ ساختمان مرکزی - نوبت دوم
گروه ها :
سیستم های حفاظتی-دوربین مدار بسته،دزدگیر،آیفون تصویری و آنتن مرکزی ,
اتوماسیون ، مراکز کنترل صنعتی ,
|
منبع : سایت |
شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
|
مناقصه گذار : شهرداری پرند |
شماره : 16/ شانزده نوبت دوم |
تاریخ شروع : 1404/05/16 |
تاریخ درج : 1404/05/16 |
آدرس : |
آگهی فراخوان مناقصه عمومی - نوبت دوم ؟
شماره 16/ شانزده
شهرداری پرند به استناد مجوز شماره 031539 مورخ 1403.09.03 در نظر دارد پروژه تکمیل پایش تصویری شهری و اجرای مانیتورینگ ساختمان مرکزی شهرداری پرند به شماره 2004098383000016 از طریق مناقصه عمومی به اشخاص واجد شرایط و دارای حداقل رتبه مجاز واگذار نماید. لذا پیمانکاران واجد شرایط جهت دریافت اسناد فراخوان و اطلاعات بیشتر می توانند از تاریخ 1404.05.11 با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ایران در فراخوان شرکت نمایند.
1- مبلغ اعتبار پروژه : 100.000.000.000 ریال
2- سپرده شرکت در مناقصه: 5.000.000.000 ریال که باید نقدا به حساب شماره 0109113366006 شماره شبا IR280170000000109113366006 نزد بانک ملی به نام شهرداری پرند یا به صورت ضمانتنامه بانکی تسلیم دبیرخانه این شهرداری گردد. لازم به ذکر است چنانچه برندگان اول و دوم مناقصه حاضر به عقد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.
3- مهلت و محل دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ انتشار آگهی تا ساعت 12:00 روز پنجشنبه مورخ 1404.5.09 و محل دریافت اسناد ان صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ایران می باشد
4- مهلت و محل تسلیم پیشنهادات متقاضیان می بایست پاکتهای پیشنهاد قیمت خود را که برابر شرایط مندرج در اسناد مناقصه تنظیم شده است را حداکثر تا ساعت 12:00 روز دوشنبه مورخ 1404.05.27 در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد ایران) بارگذاری نمایند
تذکر : صرفاً اسناد پاکتهای پیشنهاد ب و ج دارای امضای الکترونیکی و فیزیکی مورد پذیرش است و در جلسه بازگشایی اسناد فیزیکی (کاغذی) و اسناد فاقد امضای الکترونیکی دارای مهر گرم به هیچ وجه مورد پذیرش نیست
5- مدارک لازم جهت دریافت اسناد متقاضیان جهت دریافت اسناد می بایست از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ایران نسبت به تهیه اسناد اقدام نمایند.
6- زمان بازگشایی پیشنهادها ساعت 13 روز دوشنبه مورخ 1404.05.27 می باشد.
7- شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.
8- پرداخت هزینه خرید اسناد از طریق سامانه ستاد ایران یا از طریق بانک معتبر بایستی صورت پذیرد.
نوبت دوم 1404.05.16
|
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۹ مرداد ۱۴۰۴ هجری خورشیدی
|