مناقصه : مناقصه عمومی پروژه خرید و نصب تابلوهای هدایت مسیر شهر - مناقصه روز پنجشنبه دوم مرداد ماه 1404, مناقصه عمومی پروژه خرید و نصب تابلوهای هدایت مسیر شهر
گروه ها :
تجهیزات راه ,
تابلوهای محیطی ,
|
منبع : سایت |
شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
|
مناقصه گذار : شهرداری اندیشه |
شماره : |
تاریخ شروع : 1404/05/02 |
تاریخ درج : 1404/05/02 |
آدرس : |
آگهی مناقصه عمومی ؟
نوبت اول
شهرداری اندیشه در نظر دارد به استناد مجوز شماره 5/177/د مورخ 1404.03.21 موضوع بند 3 صورتجلسه شماره 288 مورخ 1404.03.11 شورای اسلامی شهر، اجرای پروژه ذیل را از طریق مناقصه عمومی به کلیه اشخاص حقوقی واجد شرایط وایط واگذار نماید.
1- موضوع مناقصه: پروژه خرید و نصب تابلوهای هدایت مسیر شهر با اعتبار 30.000.000.000 ریال با احتساب 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده
* شرح مختصری از مشخصات و مقادیر:
ساخت تابلو با ورق ضخامت 1/5 میلیمتری از جنس گالوانیزه ریلی شبرنگ 10 ساله HIP، جمع آوری سر تابلوهای موجود و نصب سرتابلوهای جدید مطابق دستور کار دستگاه نظارت و مشخصات فنی پیوست اسناد مناقصه
2- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه:
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: 1.500.000.000 ریال (یک میلیارد و پانصد میلیون ریال) است که می بایست به یکی از صورتهای مشروحه ذیل به شهرداری تسلیم گردد
الف: رسید بانکی واریز وجه مزبور به حساب جاری سیبا به شماره 0113994456001 نزد بانک ملی شعبه بلوار آزادی به نام شهرداری اندیشه
ب- ضمانت نامه بانکی به نفع شهرداری اندیشه
تضمین فوق در زمان بازگشایی دارای اعتبار بوده و برای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد و علاوه بر آن ضمانت نامه های بانکی باید طبق فرمهای قابل قبول تنظیم شود
* توجه به پیشنهادهایی که تضمین شرکت در مناقصه آنها به غیر از موارد فوق باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
3- مهلت و محل دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ انتشار آگهی تا پایان ساعت اداری روز شنبه مورخ 1404.05.04 و محل دریافت صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ستاد ایران می باشد.
4- مهلت و محل تسلیم پیشنهادات:
متقاضیان می بایست تا پایان ساعت اداری روز سه شنبه مورخ 1404.05.14 اصل ضمانت نامه را به واحد دبیرخانه شهرداری تحویل و شماره ثبت پاکت الف دریافت و سپس تصویر سپرده شرکت در مناقصه را در سامانه تدارکات الکترونیک ستاد ایران بارگذاری نمایند.
تذکر: صرفا اسناد پاکتهای پیشنهاد (ب) و (ج) دارای امضای الکترونیکی مورد پذیرش است. در جلسه بازگشایی پاکت های (ب) و (ج) اسناد فیزیکی (کاغذی) و اسناد فاقد امضای الکترونیکی به هیچ وجه مورد پذیرش نیست.
5- مدارک لازم جهت دریافت اسناد مناقصه:
متقاضیان جهت دریافت اسناد می بایست از طریق سامانه ستاد نسبت به خرید اسناد شرکت در مناقصه اقدام نمایند.
6- زمان بازگشایی پیشنهادها: پایان ساعت اداری روز چهارشنبه مورخ 1404.05.15 می باشد
7- شهرداری اندیشه در رد یا قبول یک با تمام پیشنهادات بدون ذکر دلیل مختار می باشد.
نوبت اول 1404.04.26 نوبت دوم 1404.05.02
|
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۴ مرداد ۱۴۰۴ هجری خورشیدی
|