موضوع : مناقصه خرید تجهیزات DELL/EMC - شماره مناقصه 4021560/7
با سلام و احترام؛
شرکت ایریسا در نظر دارد تامین تجهیزات با برند DELL/EMC را از طریق مناقصه عمومی به تامین کنندگان واجد شرایط واگذار نماید. لذا خواهشمند است با توجه به شرایط ذیل و مندرج در اسناد پیوست، اسناد و مدارک درخواستی را به تفکیک در پاکات جداگانه به شرح ذیل به صورت در بسته حداکثر تا تاریخ 1404.03.31 به آدرس اصفهان - ابتدای خیابان سعادت آباد - پلاک 3 - ساختمان ایریسا - کدپستی 45481 - 81686 صندوق استعلام و مناقصات شرکت ایریسا ارسال نمایید.
لازم به ذکر است شرکت کنندگان حتما در نظر داشته باشند زمان ذکر شده حداکثر زمان دریافت پاکات بوده و پس از این تاریخ هیچ مدرکی دریافت نخواهد شد.
همچنین شماره مناقصه و موضوع مناقصه و آدرس به صورت کامل حتما در پشت پاکت ذکر شود .
* پاکت الف: تضمین شرکت در مناقصه به صورت ضمانت نامه بانکی به میزان 1.000.000.000 ریال - سه ماهه و قابل تمدید
* پاکت ب : شرایط خصوصی مهر شده و رتبه گواهی انفورماتیک و شرایط شرکت در مناقصه طبق شرایط خصوصی
* پاکت ج : پیشنهاد قیمت مهر و امضا شده به همراه لیست تجهیزات
در صورت ناقص بودن هر کدام از پاکت ها ، پاکت بعدی مفتوح نخواهد شد.
شرایط عمومی مناقصه
1- پرداخت به صورت چک 3 ماهه به تامین کننده و پس از تحویل کلیه تجهیزات و تایید و بازرسی فنی می باشد.
2- بهترین قیمت و بهترین زمان تحویل و همچنین تایید فنی در انتخاب برنده، اولویت خواهد داشت. همچنین پرداخت پیش پرداخت امکان پذیر نمی باشد. در صورت سفارش گذاری اقلام از مبدا، امکان بازرسی کالا در میدا برای 3 نفر از تیم فنی شرکت ایریسا فراهم شود.
تبصره: ملاک انتخاب برنده تجهیزات نیو و اصلی و مورد تایید تیم فنی و همچنین رعایت شرایط خصوصی پیوست می باشد.
3- پیشنهاد قیمت می تواند به صورت ارزی (فقط یورو) باشد و پرداخت به صورت ریال و مبنای محاسبه میانگین نرخ فروش اسکناس یورو و حواله یورو در سایت مبادلات ارز ایران ICE.IR یا سامانه ETS در روز پرداخت محاسبه و پرداخت خواهد شد.
پیشنهاد قیمت ریالی می بایست حداقل 15 روز از زمان صدور اعتبار داشته باشد.
4- همچنین 10 درصد مبلغ کل به عنوان ضمانت حسن انجام تعهدات از فروشنده به صورت چک یا ضمانت نامه بانکی دریافت خواهد شد.
5- محل تحویل کالا در انبار شرکت ایریسا می باشد.
6- در پیشنهاد قیمت زمان تحویل، میزان پیش پرداخت، نوع ارز و مبنای محاسبه، زمان گارانتی و محل تحویل کالا باید واضح و مطابق شرح بالاشفاف بیان شده باشد.
7- پیشنهاد قیمت بایستی دارای تاریخ و شماره بوده و ممهور به مهر فروشنده باشد.
8- در صورت سوال با شماره 03138281403 تماس حاصل فرمایید.
جهت دانلود اسناد مناقصه/مزایده .روی دکمه اسناد در ادامه کلیک کنید
|