• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : مناقصه عمومی انجام عملیات تعمیرات برق تجهیزات خطوط تولید و نواحی پشتیبانی - مناقصه روز دوشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه 1404, مناقصه عمومی انجام عملیات تعمیرات برق تجهیزات خطوط تولید و نواحی پشتیبانی
گروه ها : پیمانکاری برق و الکترونیک , ساخت،نصب و تعمیرات صنایع فولاد , مشاوره و احداث کارخانجات و پالایشگاه ,
منبع : سایت شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : شرکت فولاد مبارکه اصفهان (سهامی عام) شماره : شماره : 99200051/168
تاریخ شروع : 1404/02/15 تاریخ درج : 1404/02/16
آدرس :

شرکت فولاد مبارکه اصفهان (سهامی عام) 
تاریخ:  1404.02.08
شماره : 99200051/168 
نوع آگهی: مناقصه عمومی (یک مرحله ای)
موضوع آگهی: انجام عملیات تعمیرات برق تجهیزات خطوط تولید و نواحی پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه 
متن آگهی: از کلیه شرکت های توانمند و متخصص در زمینه موضوع فراخوان دعوت می گردد پس از ثبت نام اولیه، مدارک مورد نیاز را از طریق سیستم SRM ارسال نمایند. 
شماره درخواست : 48620381 
مدارک مورد نیاز :
1- دریافت فرم های ارزیابی کیفی (سایت شرکت فولاد مبارکه (MSC.IR)، خرید و تأمین کنندگان، قراردادهای خرید، پرسش نامه های ارزیابی کیفی پیمانکاران، پیمانکاران عمومی حقوقی )
2- تکمیل فرم های ارزیابی کیفی و ارائه مستندات مربوط به آن (سابقه اجرایی، توان مالی ، توان مدیریتی و توان تجهیزاتی )
3- ثبت نام در سامانه srm بمنظور ارسال مدارک 
نحوه دریافت مدارک: اسناد مناقصه پس از انجام فرایند ارزیابی کیفی از طریق سیستم srm جهت شرکت های تأیید شده ارسال می گردد. 
مهلت ارسال مدارک: 1404.02.27
نحوه ارسال مدارک: مناقصه گران در ابتدا می بایست در سیستم SRM ثبت نام نموده و سپس اسناد و مدارک لازم ارسال نماید 
الف) نحوه ثبت نام در سیستم SRM:
1- مراجعه به سایت www.msc.ir - بخش خرید و تامین کنندگان / لینک "ثبت نام در لیست تأمین کنندگان  - 2 - ارسال درخواست عضویت جهت دریافت کلمه کاربری و رمز عبور از طریق پیامک و ایمیل 3- ورود به سیستم و تکمیل فرم 1 خود اظهاری و ثبت نهایی و پیوست نمودن کلیه مدارک مورد نیاز 
ب) نحوه ارسال مدارک : 
مناقصه گران می بایست کلیه مدارک مورد نیاز را از طریق آدرس ذیل ارسال نمایند:
1- از طریق سیستم srm: سایت www.msc.ir ، خرید و تامین کنندگان، برنامه ریزی خرید، سیستم مدیریت ارتباط با تأمین کنندگان " - وارد کردن کد کاربری و رمز عبور، وارد شدن به سرشاخه مدیریت ارتباط با تأمین کنندگان اطلاعات استعلام و مناقصات، ارسال مستندات مناقصه 
توجه 2 : ثبت نام و ارسال از طریق SRM مدارک الزامی است. 
اطلاعات تماس با کارشناس: در صورت نیاز به اطلاعات بازرگانی با آقایان یزدخواستی و نوری به شماره تلفن: 03152733262 و اطلاعات فنی با آقای مزروعی به شماره تلفن: 09010038836 و اطلاعات سیستمی با خانم احمدپور به شماره تلفن : 52733256 - 031 تماس حاصل فرمایید. 
ارایه مدارک و سوابق هیچگونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد 
روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان 
  

آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.