مناقصه : فراخوان مناقصه خرید اقلام کامپیوتری, فراخوان مناقصه خرید اقلام کامپیوتری
گروه ها : کامپیوتر , |
|
منبع : سایت |
شرکت پارس نماد داده ها www.parsnamaddata.com تلفن:5-88349670-021 |
مناقصه گذار : شرکت گاز استان تهران | شماره : |
تاریخ شروع : 1402/08/27 | تاریخ درج : 1402/08/27 |
آدرس : | |
فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه عمومی ؟
نوبت اول
شرکت گاز استان تهران در نظر دارد نسبت به خرید کالای مطابق با مشخصات و شرایط ذیل، از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد ایران) اقدام نماید. لذا کلیه مراحل برگزاری مناقصه صرفا از طریق سامانه ستاد انجام خواهد شد. بدیهی است مناقصه گران بایستی عضو سامانه مذکور بوده و همچنین کلیه مدارک بارگذاری شده (کیفی، فنی ومالی) الزاما بایستی دارای مهر و امضای الکترونیکی صاحبان امضای مجاز طبق آخرین تغییرات روزنامه رسمی باشد.
1- نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار شرکت گاز استان تهران (امور کالا)
تهران - خیابان اشرفی اصفهانی، جنوب به شمال، بعد از اتوبان همت، نرسیده به میدان پونک، خیابان اسلامیان، خیابان باباطاهر، نبش استاد نظری غربی (محل گشایش پیشنهادها: طبقه پنجم- سالن کنفرانس)
2- محل زمان و مهلت دریافت و تحویل اسناد: تاریخ و زمان دریافت، بارگذاری و بازگشایی کلیه پاکت های پیشنهادات مطابق زمانبندی مندرج در سامانه ستاد می باشد. (امکان دریافت اسناد مناقصه از تاریخ اعلان عمومی سامانه ستاد و چاپ آگهی میسر می باشد)
3- معیارهای ارزیابی کیفی:
توان مالی (ارائه صورت های مالی منتهی به آخرین سال مالی حسابرسی شده و همچنین مدارک توان مالی (فرم های شماره 3 و 2 و 1 مندرج در سامانه ستاد)
ارائه تاییدیه اعتبار از سوی بانک مرکزی یا موسسات مالی و اعتباری معتبر تا سقف مبلغ ضمانت نامه موضوع مناقصه در سربرگ بانک دارای مهر و امضا
ارزیابی مشتریان قبلی و حسن شهرت
استانداردهای تولید (استانداردهای شرکت ملی گاز ایران، ملی و بین المللی)
ارائه گواهی عضویت در فهرست بلند منابع واحد دستگاه مرکزی وزارت نفت (AVL) جهت کالاهای اختصاصی
کلیه کالاها و تجهیزات مورد استفاده در تولید اقلام موضوع مناقصه که دارای وندور (فهرست بلند منابع واحد دستگاه مرکزی وزارت نفت (AVL) می باشد لازم است در اسناد فنی با ذکر منبع تامین به صورت خوداظهاری توسط مناقصه گران اعلام گردد.
داشتن تجربه و دانش در زمینه مورد نظر
حسن سابقه اجرایی در زمینه کاری موضوع مناقصه و فعالیت های مشابه
تضمین کیفیت خدمات و محصولات
نظام کیفیت و نحوه تضمین محصولات (گارانتی)
استقرار سیستم مدیریت کیفیت و ارائه گواهینامه های ایزوو و استانداردهای کیفیت و دارا بودن استاندارد ایزو 3834 (حسب مورد)
ظرفیت تولید (پروانه تولید برای تولیدکنندگان و ارائه اصل نامه نمایندگی ممهور به مهر سازنده اصلی برای تامین کنندگان و در صورت نیاز فراهم بودن امکان بازدید کارشناسی
کالا پیشنهادی می بایست الزامات شیوه نامه حمایت از تولید داخلی و شفاف سازی معاملات را رعایت نماید.
4- نوع و مبلغ تضمین ـ کمیت و کیفیت کالا یا خدمات:
نوع مناقصه فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه عمومی یک مرحله ای
موضوع مناقصه
خرید اقلام کامپیوتری (13 قلم به تعداد کل 150 عدد )
شماره تقاضا 3345802057
شماره فراخوان 2002092769000090
مبلغ و نوع تضمین 1.391.000.000 ریال- ضمانت نامه بانکی یا فیش واریز نقدی
استانداردهای کالا آخرین نسخه ویرایش استانداردهای داخلی و بین المللی مرتبط با کالای مناقصه و جزئیات فنی اسناد مناقصه
مدت قرارداد حداکثر 2 ماه شمسی (با احتساب ایام تعطیل رسمی)
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: 41934-021
|
|
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ هجری خورشیدی
|
اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است. |