مناقصه : تجدید مناقصه تعمیر و بازسازی ساختمانهای دانشگاه, تجدید مناقصه تعمیر و بازسازی ساختمانهای دانشگاه
گروه ها :
تاسیسات ساختمانی ,
ساختمان ,
|
منبع : آذربایجان شرقی |
شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
|
مناقصه گذار : دانشگاه تبریز |
شماره : |
تاریخ شروع : 1401/12/22 |
تاریخ درج : 1401/12/22 |
آدرس : |
مناقصه عمومی؟
تجدید فراخوان تعمیر و بازسازی ساختمانهای دانشگاه
نوبت اول 1401.12.20
نوبت دوم 1401.12.22
دانشگاه تبریز در نظر دارد فراخوان تعمیر و بازسازی ساختمانهای دانشگاه را از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت برگزار نماید.
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت و تحویل اسناد تا سایر مراحل مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس ستاد ایران انجام خواهد شد. متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه نسبت به ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی به صورت بر خط برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهر سازمانی اقدام لازم را به عمل آورند
شرکتهای دارای حداقل رتبه 5 تاسیسات و رتبه 5 ابنیه به صورت توام مجاز به شرکت در مناقصه می باشند
مبلغ برآورد اولیه کارفرما براساس فهارس بهای سال 1401 سازمان برنامه و بودجه با اعمال ضرایب بالاسری منطقه و تجهیز و برچیدن کارگاه: 88.997.506.760 ریال هشتاد و هشت میلیون و نهصد و نود و هفت میلیون و پانصد و شش هزار و هفتصد و شش ریال
مدت پیمان 5 ماه
مواعد زمانی:
تاریخ انتشار فراخوان: ساعت 8 صبح مورخ1401.12.23
مهلت دریافت اسناد فراخوان: ساعت 19 مورخ 1401.12.28 از سایت ستاد
آخرین مهلت ارسال پیشنهادات ساعت 9 صبح مورخ 1402.1.19 از طریق بارگذاری در سامانه ستاد
زمان بازگشایی پاکتها ساعت 9.30 صبح مورخ 1402.1.22
نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار
مبلغ ضمانت نامه 4.500.000.000 ریال به حروف چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال است
الف: رسید بانکی واریز وجه مزبور به شماره شبا IR830100004001072206377814 نزد بانک مرکزی به نام سپرده دانشگاه
ب: ضمانت نامه بانکی به نفع دانشگاه تبریز و بدون قید و شرطی از بانکهای معتبر با مدت اعتبار حداقل سه ماه از تاریخ صدور
اطلاعات تماس و آدرس دستگاه:
اصل ضمانت نامه شرکت در مناقصه ضمن با رگذاری در سامانه ستاد، به صورت فیزیکی در پاکت الف به صورت لاک و مهر شده توسط نماینده شرکت (مهر شرکت را حتما همراه داشته با شند) و تصویر ضمانت نامه خارج از پاکت الف تا ساعت 14 مورخ 1402.1.21 به آدرس دبیرخانه مدیریت امور فنی تحویل گردد
شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد ایجاد حق شرکت کننده و ایجاد تکلیف و یا سلب اختیار برای دانشگاه نمی کند و دانشگاه مجاز است با عنایت به صرفه وصلاح خود هریک از پیشنهادها را قبول و یا رد نماید.
پرداخت هزینه های آگهی روزنامه برعهده برنده مناقصه است
اطلاعات تماس و آدرس دستگاه مدیریت امور فنی به آدرس بلوار 29 بهمن روبروی سازمان قطار شهری ورودی درب علامه ساختمان ادارات مرکزی طبقه دو شماره تماس 04133393436
هزینه خرید اسناد مناقصه 2.000.000 ریال می باشد که شرکت کنندگان باید تصویر فیش واریزی به حساب شبا 230180000000000504100723 به نام درآمد اختصاصی مدیریت امور فنی نزد بانک تجارت به شناسه پرداخت 04502002903749340 را جزو مدارک پاکت ب در سامانه بارگذاری نمایند.
|
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱ مهر ۱۴۰۴ هجری خورشیدی
|