تجدید مناقصه تامین و اجرای تاسیسات الکتریکی افزایش ظرفیت سالن بدنه, تجدید مناقصه تامین و اجرای تاسیسات الکتریکی افزایش ظرفیت سالن بدنه
[ نسخه چاپی ]

تجدید مناقصه تامین و اجرای تاسیسات الکتریکی افزایش ظرفیت سالن بدنه, تجدید مناقصه تامین و اجرای تاسیسات الکتریکی افزایش ظرفیت سالن بدنه

شماره آگهی :
152 - 1403/1
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1404/02/02 - 2025-04-22 14:55:29
تاریخ شروع :
1404/02/02
نوع پایان آگهی :
1404/02/07
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شرکت سایپا سیتروئن
شرح آگهی :

تجدید آگهی مناقصه عمومی 
شرکت سایپا سیتروئن در نظر دارد "تامین و اجرای تاسیسات الکتریکی افزایش ظرفیت سالن بدنه" خود را بر اساس جزئیات و مشخصات مندرج در اسناد مناقصه از طریق مناقصه عمومی به تأمین کننده واجد شرایط واگذار نماید. لذا تأمین کنندگانی که دارای تجربه کار مشابه می باشند و تمایل به شرکت در این مناقصه دارند می توانند نسبت به دریافت اسناد مناقصه به شرح ذیل اقدام نمایند. 
1- موضوع مناقصه: تامین و اجرای تاسیسات الکتریکی افزایش ظرفیت سالن بدنه شرکت سایپا سیتروئن 
2- شماره مناقصه: 152 - 1403/1 
3- مدت زمان موضوع مناقصه: مدت زمان قرارداد 2 ماه از تاریخ ابلاغ قرارداد می باشد. 
4- مهلت دریافت اسناد مناقصه: مورخ 1404.02.06 و 1404.02.07
5- تاریخ آخرین مهلت تسلیم پاکات:  1404.02.15 
6- هزینه دریافت اسناد مناقصه: 300.000 ریال قابل واریز به حساب پس انداز شماره 420000004663 به شماره شبا 
IR420140040000420000004663 بانک مسکن شعبه مرکزی کاشان 
7- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 1.400.000.000 ریال است که باید به یکی از صورتهای مشروحه زیر قبل از تحویل پیشنهادات و در قالب پاکت ج، به امور مالی دستگاه مناقصه گذار تسلیم شود. 
الف - رسید بانکی واریز وجه مزبور به حساب شماره 420000004663 بانک مسکن شعبه مرکزی کاشان به نام شرکت سایپا سیتروئن. 
ب - ضمانتنامه بانکی به نفع کارفرما، مدت اعتبار تضمین های فوق باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها بوده و برای 3 ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد و علاوه بر آن، در ضمانت نامه ها نام و شماره مناقصه به طور کامل قید گردد و ضمانت خواه صرفا شرکت پیشنهاد دهنده باشد.
8- محل دریافت اسناد مناقصه و ارائه پیشنهادات:
- کاشان کیلومتر 14 جاده اردستان، واحد خرید شرکت سایپا سیتروئن 
9- اطلاعات کارشناس 
- نام و نام خانوادگی: حمید درب اصفهانی 
- شماره تماس: 55811824 - 031 
- آدرس ایمیل: darbesfahani.h@saipa-citroen.com
- فکس دبیرخانه واحد خرید : 55200131 - 031 
- تلفن دبیرخانه واحد خرید جهت دریافت تایید فکس و ایمیل : 55811831 - 031 
- آدرس ایمیل دبیرخانه واحد خرید : PSCommerce@saipa-citroen.com
10- مدارک لازم جهت دریافت اسناد: معرفی نامه معتبر و اصل فیش بانکی واریز وجه هزینه دریافت اسناد مناقصه 
11- ارائه مدارک و رزومه متناسب با موضوع مناقصه به همراه اسناد مناقصه الزامی است. 
12- ارزیابی عمومی و اختصاصی شرکت ها با توجه به شرایط مورد نظر شرکت سایپا سیتروئن انجام گرفته و شرکت کنندگان در مناقصه حق اعتراض به نوع و نحوه ارزیابی نخواهند داشت. 
13- خرید و یا امضای اسناد مناقصه هیچگونه حقی برای شرکت کنندگان در مناقصه ایجاد ننموده و شرکت سایپا سیتروئن در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است. 
14 - هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد. 
معاونت خرید شرکت سایپا سیتروئن

خلاصه :
تجدید مناقصه تامین و اجرای تاسیسات الکتریکی افزایش ظرفیت سالن بدنه, تجدید مناقصه تامین و اجرای تاسیسات الکتریکی افزایش ظرفیت سالن بدنه
آدرس :
منبع :
سایت