فراخوان مناقصه انجام خدمات تهیه طبخ توزیع و سرو سه وعده غذا یک وعده پس شام و خدمات اتاقداری در مجتمع اقامتی - مناقصه روز یکشنبه یکم بهمن 1402 , فراخوان مناقصه انجام خدمات تهیه طبخ توزیع و سرو سه وعده غذا یک وعده پس شام و خدمات اتاقداری در مجتمع اقامتی
[ نسخه چاپی ]

فراخوان مناقصه انجام خدمات تهیه طبخ توزیع و سرو سه وعده غذا یک وعده پس شام و خدمات اتاقداری در مجتمع اقامتی - مناقصه روز یکشنبه یکم بهمن 1402 , فراخوان مناقصه انجام خدمات تهیه طبخ توزیع و سرو سه وعده غذا یک وعده پس شام و خدمات اتاقداری در مجتمع اقامتی

شماره آگهی :
م م آ ج/0103/1402
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1402/11/01 - 2024-01-21 14:56:59
تاریخ شروع :
1402/11/01
نوع پایان آگهی :
1402/11/09
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب (سهامی خاص)
شرح آگهی :

 

شرکت بهره برداری کت و کار او جاری سیاسی های
فراخوان مناقصه عمومی ارزیابی کیفی
مناقصه عمومی یک مرحله ای شماره م م آ ج/0103/1402
مربوط به انجام خدمات تهیه طبخ توزیع و سرو سه وعده غذا یک وعده پس شام و خدمات اتاقداری در مجتمع اقامتی پارسی کلاستر
(شماره فراخوان ثبت شده در سامانه ستاد 2002093228000507 )
توجه : اعلام آمادگی جهت شرکت در این مناقصه صرفاً بصورت الکترونیکی (توکن) و از طریق سامانه ستاد به نشانی سایت ستاد می باشد.
الف- شرح مختصر:
انجام خدمات تهیه طبخ توزیع و سروسه وعده غذا به تعداد تقریبی سالانه صبحانه 65000 پرس، ناهار 119000 پرس شام92000 پرس 65000 پرس پس شام و خدمات اتاقداری 47450 نفر تخت)
تهیه و تامین کلیه کالا مواد و ابزار کار جهت انجام خدمات طبخ به عهده و هزینه پیمانکار می باشد
. کارفرما کلیه امکانات و تجهیزات موجود در آشپزخانه و سالن غذاخوری را به صورت امانی در طول پیمان در اختیار پیمانکار قرارداده و در پایان پیمان با همان کیفیت و سالم ازایشان تحویل می گیرد.
ب برآورد کارفرما محل و مدت انجام
محل انجام خدمات در 62 کیلومتری شهر امیدیه و حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری میباشد.
مدت انجام خدمات از تاریخ شروع به کار یکسال شمسی می باشد.
برآورد تقریبی کارفرما معادل  461.221.986.233  ریال می باشد.
ج - شرایط مناقصه گران متقاضی
داشتن گواهینامه تعیین صلاحیت معتبر از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه امور آشپزخانه و رستوران و گواهینامه تائید صلاحیت ایمنی معتبر از اداره
تعاون، کار و رفاه اجتماعی
ارائه تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار به مبلغ  17.924.440.000 ریال و همچنین ۱۰ درصد مبلغ پیمان در صورت برنده شدن بعنوان تضمین انجام تعهدات می باشد.
ارائه آخرین نسخه تائید شده از صورتهای مالی حسابرسی شده توسط سازمان حسابرسی با اعضای جامعه حسابداران رسمی در هنگام انعقاد قرار داد الزامی می باشد.
هزینه درج آگهی در روزنامه ها بعهده برنده مناقصه میباشد. در تعیین برنده مناقصه و در شرایط برابر اولویت با شرکت های بومی می باشد.
ارائه ضمانتنامه بانکی به میزان مبلغ فوق الذکر طبق فرم نمونه که ابتدا برای مدت (90) روز معتبر بوده و پس از آن نیز با اعلام کارفرما برای مدت (90) روز) دیگر قابل تمدید باشد.
مناقصه گر جهت تحویل تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار علاوه بر بارگذاری تصویر تضمین از طریق سامانه لازم است بصورت حضوری به دفتر کمیسیون مناقصات در امیدیه محوطه غیر صنعتی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ساختمان 300 در مهلت مقرر مراجعه و تضمین را تسلیم نماید.
مناقصه گران موظفند آنالیز بهای مبلغ پیشنهادی را تکمیل و همراه پیشنهاد نرخ پاکت (ج) ارائه دهند و در صورت عدم ارائه تجزیه بها نرخ پیشنهادی قرائت نمی شود.
متقاضی بر اساس ماده ۲۲ قانون برگزاری مناقصات موظف به اعلام شماره دورنگار فعال به منظور ارسال مکاتبات بوده و ارسال هرگونه مکاتبه به دورنگار اعلامی بهمنزله تصدیق دریافت آن از سوی متقاضی است.
قیمت ها متناسب با کالای ساخت داخل با لحاظ کیفیت ارائه گردد.
ارائه یک نسخه از اساسنامه شرکتها آگهی تأسیس آخرین تغییرات ثبتی و هرگونه گواهی مبنی بر واجد شرایط بودن شرکت مطابق با مفاد آگهی الزامی می باشد.
د محل و مهلت دریافت اسناد
از کلیه متقاضیان واجد شرایط دعوت بعمل می آید ظرف مهلت مقرر در این فراخوان جهت دریافت اسناد و اعلام آمادگی از طریق سامانه ستاد به نشانی سایت ستاد  مراجعه نمایند تا ارزیابی های لازم وفق بند ب ماده 16 آئین نامه اجرایی بند ج ماده 12 قانون برگزاری مناقصات ارزیابی کیفی) بر روی مدارک ارسالی مناقصه گران بعمل آید. ضمنا فرمهای ارزیابی کیفی می بایستی ظرف مدت 14 روز تکمیل و اطلاعات مورد درخواست در سامانه بارگذاری گردد. حداقل امتیاز قابل قبول
برای دعوت به مناقصه 55 می باشد.
مهلت دریافت استعلام ارزیابی کیفی بصورت الکترونیکی غیر حضوری از ساعت 8 تاریخ 1402.11.01 لغایت ساعت ۱۴:۰۰ تاریخ 1402.11.09
مهلت ارسال پاسخ استعلام ارزیابی کیفی بصورت الکترونیکی غیر حضوری تا ساعت 14 تاریخ 1402.11.23
مبلغ خرید استاد و شماره حساب واریز مبلغ 600.000 ریال از طریق درگاه موجود در سامانه به نشانی سایت ستاد
آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه تا ساعت 14 تاریخ 1402.12.09
ه محل زمان تحویل و گشایش پیشنهادها
متقاضیان مکلفند پیشنهادات و پاسخ استعلام ارزیابی خود را حداکثر تا ساعت 9 روز یکشنبه مورخ 1402.12.20 به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه ستاد تسلیم نمایند. یکشنبه مورخ 1402.12.20 گشایش و قرائت خواهد شد و حضور نماینده مناقصه گران با معرفی نامه و کارت شناسایی معتبر بلامانع است.
ضمناً پیشنهادات در همان روز ضمناً مهلت و محل تحویل تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار حداکثر تا ساعت ۹:۰۰ روز یکشنبه مورخ 1402.12.20 در محل کمیسیون مناقصات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در آدرس فوق الذکر میباشد. در صورت تغییر در هر یک از تاریخ های مزبور در اسناد مناقصه به اطلاع مناقصه گران خواهد رسید. همزمان ارائه معرفی نامه و کارت ملی برای متقاضیان شرکت در مناقصه و نمایندگان شرکتها در همه مراحل لازم و ضروری می باشد. نشانی: خوزستان امیدیه محوطه صنعتی - ساختمان 300 امور حقوقی و قراردادها تلفن 06152632703
http:/iets.mporg.ir
www.shana.ir
www.nisoc.ir
روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری 
مناقصه و مناقصه های امروز 

خلاصه :
فراخوان مناقصه انجام خدمات تهیه طبخ توزیع و سرو سه وعده غذا یک وعده پس شام و خدمات اتاقداری در مجتمع اقامتی - مناقصه روز یکشنبه یکم بهمن 1402 , فراخوان مناقصه انجام خدمات تهیه طبخ توزیع و سرو سه وعده غذا یک وعده پس شام و خدمات اتاقداری در مجتمع اقامتی
آدرس :
منبع :
سایت