- 2797780
- 287
- 1401/10/11
- مناقصه
مناقصه خرید 30 دستگاه کامپیوتر , مناقصه خرید 30 دستگاه کامپیوتر
آگهی مناقصه عمومی ؟
858- 1401
نوبت اول
سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز در نظر دارد نسبت به خرید 30 دستگاه کامپیوتر از طریق برگزاری مناقصه عمومی در سامانه تدارکات الکترونیک دولت ستاد با شماره فراخوان 2001096688000345 به اشخاص واجد شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه متقاضیان دعوت به عمل می آید با مراجعه به آدرس ستاد ایران نسبت به دریافت اسناد مناقصه وتحویل آن اقدام نمایند. در صورت عدم عضویت قبلی ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی صاحبان امضای مجاز از سوی متقاضیان جهت شرکت در مناقصه الزامی می باشد. ضمنا در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 38232723-071 داخلی 219 - 218 آماده پاسخگویی می باشد.
مبلغ برآورد: 10.419.948.000 ریال
1- مدت مناقصه: 3 ماه
شرایط شرکت کنندگان :
شرکت یا فروشگاه ثبت شده با تابعیت ایرانی
عضویت در نظام صنفی کامپیوتری کشور جهت شرکت ها یا جواز کسب از اتحادیه صنف کامپیوتری و ماشین های اداری جهت فروشگاه ها که هر دو مجوز دارای تاریخ معتبر باشد
مبلغ سپرده شرکت در مناقصه 521.000.000 ریال به صورت ضمانت نامه بانکی یا فیش واریزی نقدی به حساب سپرده 100805504742 بانک شهر شعبه شهید چمران به نام شهرداری شیراز با کد مرجع 101984 سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر
برندگان اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد
در زمان انعقاد قرارداد 10 درصد مبلغ پیشنهادی به عنوان ضمانت حسن اجرای تعهدات به صورت ضمانت نامه بانکی اخذ می گردد
آخرین مهلت دریافت توزیع اسناد متقاضیان می توانند حداکثر تا ساعت 15 روز یکشنبه مورخ 1401.10.18 از طریق مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اسناد مناقصه را دریافت نمایند. لازم به ذکر است مناقصه گران جهت شرکت در مناقصه می بایست در زمان مقرر فوق ننسبت به دریافت اسناد صرفا از طریق سامانه اقدام نمایند در غیر این صورت امکان شرکت در مناقصه را نخواهند داشت
آخرین مهلت ارائه پیشنهادات و ثبت اسناد و مدارک در سامانه حداکثر تا ساعت 15 روز شنبه مورخ 1401.11.1 می باشد شرکت کنندگان می با یست تا تاریخ مذکور سپرده شرکت در مناقصه را به صورت فیزیکی به آدرس شیرز بلوار امیرکبیر شهرک والفجر بلوار شهدای اتوبوسرانی واحد قراردادها تحویل نمایند.
- پس از زمان اعلام شده فوق هیچگونه پیشنهادی پذیرفته نخواهد شد
تاریخ و محل بازگشایی پاکات ساعت 14.15 روز دوشنبه مورخ 1401.11.3 در محل چهارراه خلد برین سالن اجتماعات اداره کل حقوقی شهرداری شیراز می باشد
مدت اعتبار پیشنهادها سه ماه از تاریخ ارائه پیشنهاد قیمت می باشد
شهرداری در رد یک یا تمام پیشنهادها مختار می باشد که در این صورت سپرده ها مسترد می گردد
بدیهی است هزینه آگهی برعهده برنده مناقصه می باشد
سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه مندرج است
شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف شهرداری موضوع ماده 10 آیین نامه معاملات شهرداری میباشد
آگهی و اطلاعات مربوط به مناقصه از طریق سایت https://shaffaf.shiraz.ir قابل مشاهده می باشد
متقاضیان شرکت در مناقصه موظف به ثبت نام در سایت VENDOR.SHIRAZ.IR می باشند
کلیه متقاضیان شرکت در مناقصه ملزم به ثبت نام در سامانه ثنا می باشند
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه مرکز تماس 1456