- 1557
- 138
- 1390/02/15
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
آگهی مناقصه عمومی
شماره آگهی :
1390/1
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1390/02/15 - 2011-05-05 09:20:14
تاریخ شروع :
1390/02/14
نوع پایان آگهی :
1390/02/21
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
سازمان فضایی ایران
شرح آگهی :
سازمان فضایی ایران درنظر دارد برای انتخاب پیمانکار «واگذاری خدمات ساختمان» از روش مناقصه عمومی دو مرحله ای اقدام نماید. خلاصه اطلاعات پروژه به شرح زیر می باشد.
کارفرما: سازمان فضایی ایران
محل اجرای پروژه: استان تهران – مرکز فضایی ماهدشت
رشته تخصصی موردنیاز: دارای گواهی انجام امور خدماتی از اداره کار و امور اجتماعی استان تهران
برآورد مبلغ مناقصه: دوازده میلیارد و دویست میلیون (12.200.000.000) ریال
مدت زمان مناقصه: یک سال
از پیمانکاران واجد شرایط دعوت به عمل می آید درصورت تمایل برای حضور در فرایند انتخاب پیمانکار، برای خرید اسناد مناقصه، با دردست داشتن اصل فیش واریزی به مبلغ یکصدهزار (100.000) ریال به حساب شماره 2174759003008 نزد بانک ملی ایران شعبه سعادت آباد (کد1011) به نام درآمدهای متفرقه سازمان فضایی ایران به مدیریت تدارکات و پشتیبانی سازمان مراجعه نمایند.
مهلت دریافت اسناد: از تاریخ انتشار آگهی به مدت هفت (7) روز با احتساب ایام تعطیل
مهلت تکمیل و ارائه اسناد: از آخرین روز توزیع اسناد استعلام به مدت ده (10 روز) با احتساب ایام تعطیل
محل خرید و ارائه اسناد استعلام تکمیل شده: تهران – خیابان ولی عصر- روبروی پارک ملت – خیابان سایه – شماره 34 – طبقه اول – واحد 102 – مدیریت تدارکات و پشتیبانی
هزینه درج آگهی: هزینه درج آگهی در روزنامه در دو نوبت به عهده پیمانکار منتخب خواهدبود.
کارفرما: سازمان فضایی ایران
محل اجرای پروژه: استان تهران – مرکز فضایی ماهدشت
رشته تخصصی موردنیاز: دارای گواهی انجام امور خدماتی از اداره کار و امور اجتماعی استان تهران
برآورد مبلغ مناقصه: دوازده میلیارد و دویست میلیون (12.200.000.000) ریال
مدت زمان مناقصه: یک سال
از پیمانکاران واجد شرایط دعوت به عمل می آید درصورت تمایل برای حضور در فرایند انتخاب پیمانکار، برای خرید اسناد مناقصه، با دردست داشتن اصل فیش واریزی به مبلغ یکصدهزار (100.000) ریال به حساب شماره 2174759003008 نزد بانک ملی ایران شعبه سعادت آباد (کد1011) به نام درآمدهای متفرقه سازمان فضایی ایران به مدیریت تدارکات و پشتیبانی سازمان مراجعه نمایند.
مهلت دریافت اسناد: از تاریخ انتشار آگهی به مدت هفت (7) روز با احتساب ایام تعطیل
مهلت تکمیل و ارائه اسناد: از آخرین روز توزیع اسناد استعلام به مدت ده (10 روز) با احتساب ایام تعطیل
محل خرید و ارائه اسناد استعلام تکمیل شده: تهران – خیابان ولی عصر- روبروی پارک ملت – خیابان سایه – شماره 34 – طبقه اول – واحد 102 – مدیریت تدارکات و پشتیبانی
هزینه درج آگهی: هزینه درج آگهی در روزنامه در دو نوبت به عهده پیمانکار منتخب خواهدبود.
خلاصه :
واگذاری خدمات ساختمان
آدرس :
منبع :
وطن امروز 14/2