- 1243
- 367
- 1390/02/13
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
آگهی مناقصه
شماره آگهی :
نوبت دوم
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1390/02/13 - 2011-05-03 17:39:16
تاریخ شروع :
1390/02/13
نوع پایان آگهی :
1390/02/28
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین
شرح آگهی :
در نظر دارد خدمات امور پشتیبانی خود را در سال 90 برابر ضوابط قانونی به شرکتهای خدماتی واجد شرایط بشرح زیر واگذار نماید
آدرس مناقصه گزار و محل تحویل اسناد مناقصه:قزوین،بلوار آزادگان غیاث آباد جنب مسجد امام خمینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واحد امور اداری و رفاهی شماره تلفن 3691394-0281
موضوع مناقصه :خدمات عمومی نظارت و تشریفات
زمان و مهلت دریافت اسناد مناقصه:از اول وقت اداری روز 2شنبه 12/2/90 تا آخر وقت اداری روز 5شنبه مورخ 15/2/90
مدارک مورد نیاز جهت تحویل اسناد مناقصه:معرفینامه ممهوربه مهر و امضا از سوی شرکت
آخرین مهلت تحویل اسناد:تا پایان وقت اداری روز 4شنبه 28/2/90
زمان بازگشایی پاکت ها:روز 5 شنبه 29/2/90 ساعت 9 صبح در محل تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی
در صورت تمایل با شماره تلفن 88349676-7 تماس حاصل نماییدخلاصه :
خدمات امور پشتیبانی
آدرس :
منبع :
محلی قزوین 13/2