- 1048
- 617
- 1390/02/13
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
آگهی مناقصه عمومی
شماره آگهی :
نوبت اول
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1390/02/13 - 2011-05-03 11:31:55
تاریخ شروع :
1390/02/13
نوع پایان آگهی :
1390/02/20
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
اداره کل پست استان قم
شرح آگهی :
اداره فوق درنظر دارد امور نظافت , باربری و سایر امور خدماتی ساختمان ستادی و دفاتر تابعه خود به شرح اسناد مناقصه را با کلیه منصوبات , تجهیزات , وسایل و لوازم مستقر در آنها را از طریق مناقصه عمومی دو مرحله ای و مطابق با شرایط و مفاد مندرج در اسناد مناقصه به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید لذااز کلیه اشخاص حقوقی که موضوع اصلی فعالیت انها با موضوع مناقصه مطابقت داشته و صلاحیت انها از سوی وزارت کار و امور اجتماعی تایید فهرست مربوطه ابلاغ گردیده است دعوت میگردد با در دست داشتن معرفی نامه کتبی و فیش واریزی و رعایت موارد ذیل با مراجعه به نشانی قم , بلوار 15 خرداد - بلوار محتشم کاشانی اداره فوق واحد دبیرخانه اسناد مناقصه را دریافت نمایند
مهلت دریافت اسناد: از تاریخ اولین روز درج آگهی مورخ 13/2/90 لغایت پایان وقت اداری مورخ 20/2/90
ارائه پاکات : از تاریخ 21/2/90 لغایت پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 31/2/90
فیش خرید اسناد : مبلغ 100.000 ریال به حساب تمرکز اداره فوق به شماره 2174773501008 سیبا جهت خرید اسناد
سپرده شرکت در مناقصه
مبلغ سپرده شرکت در مناقصه 13.100.000 ریال است که به دو روش ذیل می باشد
ارائه ضمانت نامه بانکی از یکی از بانکها یا موسسات مالی تحت نظارت بانک مرکزی با اعتبار سه ماهه و قابل تمدید
فیش واریزی بابت سپرده شرکت در مناقصه به حساب تنخواه گردان رد وجوه سپرده هزینه ای اداره کل پست استان قم به شماره 2194773403007 نزد بانک صادرات بابت شرکت در مناقصه
هزین ههای مربوطه به درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد
زمان بازگشایی پاکات الف - ب ساعت 10 روز یکشنبه مورخ 1/3/90
حضور پیشنهادهندگان در جلسه بازگشایی پاکات بلامانع می باشد
متقاضیان می توانند جهت دریافت اسناد با شماره 88349676 الی 7 تماس حاصل نمایند
مهلت دریافت اسناد: از تاریخ اولین روز درج آگهی مورخ 13/2/90 لغایت پایان وقت اداری مورخ 20/2/90
ارائه پاکات : از تاریخ 21/2/90 لغایت پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 31/2/90
فیش خرید اسناد : مبلغ 100.000 ریال به حساب تمرکز اداره فوق به شماره 2174773501008 سیبا جهت خرید اسناد
سپرده شرکت در مناقصه
مبلغ سپرده شرکت در مناقصه 13.100.000 ریال است که به دو روش ذیل می باشد
ارائه ضمانت نامه بانکی از یکی از بانکها یا موسسات مالی تحت نظارت بانک مرکزی با اعتبار سه ماهه و قابل تمدید
فیش واریزی بابت سپرده شرکت در مناقصه به حساب تنخواه گردان رد وجوه سپرده هزینه ای اداره کل پست استان قم به شماره 2194773403007 نزد بانک صادرات بابت شرکت در مناقصه
هزین ههای مربوطه به درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد
زمان بازگشایی پاکات الف - ب ساعت 10 روز یکشنبه مورخ 1/3/90
حضور پیشنهادهندگان در جلسه بازگشایی پاکات بلامانع می باشد
متقاضیان می توانند جهت دریافت اسناد با شماره 88349676 الی 7 تماس حاصل نمایند
خلاصه :
امور نظافت , باربری و سایر امور خدماتی ساختمان ستادی و دفاتر تابعه
آدرس :
منبع :
جمهوری 13/2