قیمت محصولات مدیران خودرو در بازار (۲۵ فروردین)
  • 13893
  • 1403/01/25
[ نسخه چاپی ]

:: قیمت محصولات مدیران خودرو در بازار (۲۵ فروردین)

شماره :
13893
عنوان :
قیمت محصولات مدیران خودرو در بازار (۲۵ فروردین)
توضیحات تکمیلی :

به گزارش پایگاه خبری پارس نماد داده ها، این مطلب به لیست قیمت محصولات مدیران خودرو ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ اختصاص دارد. برای اطلاع از قیمت روز محصولات مدیران خودرو با ما باشید.

مدت‌هاست که خودرو در بازار ایران به یک کالای سرمایه‌ای تبدیل شده و برخلاف سایر کشورهای جهان، تهیه خودرو برای مردم همواره یک چالش بزرگ محسوب می‌شده است. قیمت خودرو در ایران در کارخانه و بازار تفاوت زیادی دارد و کنترل قیمت هم همواره یکی از مهمترین چالش‌های دولت بوده و هست.

دولت ایران در سالیان گذشته با اقداماتی چون ترغیب خودروسازان به افزایش تولید، برگزاری طرح‌های فروش با زمان تحویل کوتاه مدت و ترفندهای مشابه، سعی دارد قیمت را متعادل کند؛ اما تا امروز موفقیت قابل توجهی در این زمینه نداشته است. این مطلب، به لیست قیمت محصولات مدیران خودرو ۲۵ فروردین اختصاص دارد. با ما از قیمت روز خودروهای مدیران خودرو ۲۵ فروردین آگاه شوید. لیست قیمت محصولات مدیران خودرو ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

مدیران خودرو از محبوب‌ترین تولیدکنندگان خودروهای مونتاژی در ایران است. محصولات مدیران خودرو در سه دسته کلی؛ ام‌وی‌ام، چری و فونیکس به بازار عرضه می‌شوند و همگی در شمار خودروهای مونتاژی چینی هستند. محصولات ام وی ام و چری در شمار محصولات معمولی و نسبتا اقتصادی این برند جای می‌گیرند و برند فونیکس، برند اختصاصی مدیران خودرو برای خودروهای رده‌بالا است. در ادامه به لیست قیمت محصولات مدیران خودرو ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ می‌پردازیم:

(گسترش)

 

 

انتهای پیام/ خبرنگار پایگاه خبری پارس نماد

تاریخ شروع :
1403/01/25
تاریخ پایان :
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021