• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




قانون : این خودرو شاسی بلند را قسطی بخرید / فقط ۵۰ درصد از مبلغ کل را پرداخت کنید
نام منبع : خبرگزاری پارس نماد شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
تاریخ درج : 1403/01/28 شماره : 13912
توضیحات تکمیلی :

به گزارش پایگاه خبری پارس نماد داده ها، مهم‌ترین ویژگی فنی نیسان ترا این است که از پلتفرم F آلفا در شاسی و بدنه استفاده می‌کند که به معنای استفاده از عملکرد عالی مهندسی ژاپن در این خودروی ورزشی چند منظوره (SUV) است. زیر کاپوت، یک پیشرانه ۲ لیتری از میتسوبیشی به عنوان قلب تپنده این خودرو وجود دارد. در بازار ایران، ترا مجهز به پیشرانه ۴K31 میتسوبیشی با فناوری MIVEC است، که دارای یک موتور ۲ لیتری توربو TGDi است و توان تولید نهایی ۲۲۰ اسب بخار و گشتاور نهایی ۳۶۰ نیوتن متر را دارد.

در سال ۲۰۱۸، مدل ترا (Terra) از خانواده شاسی بلندهای سایز متوسط نیسان، جانشین خانواده قدیمی پالادین (Paladin) شد. این مدل در برخی مناطق جهان با نام نیسان اکسترا (X-Terra) نیز شناخته می‌شد.

برند نیسان از دهه ۱۳۷۰ شمسی با مدل پاترول در بازار کشور بسیار شناخته شده و در جامعه آفرودسواران دارای احترام بسیار زیاد است.

نیسان ترا، که توسط مانیان خودرو تولید می‌شود، در واقع نسخه لئو MX8 است که ایستا موتور (زیرمجموعه گروه کارآفرینان مایوان) برنامه مونتاژ و تولید آن را دارد. این دو خودرو از یک پلتفرم و یک سیستم انتقال نیرو استفاده می‌کنند، اما لئو MX8 نسخه چینی نیسان ترا از جوینت ونچر خودروسازی چینی-ژاپنی (دانگ‌فنگ-نیسان) است که طراحی خارجی و داخلی جدیدتر و متمایزی از محصولات نیسان دارد. اما نمونه‌ای که توسط مانیان خودرو در نظر گرفته شده، از ساختار همین جوینت ونچر است، اما دارای نشان تجاری و نام نیسان است و طراحی خارجی و داخلی قدیمی‌تری دارد.

(گسترش)

 

 

انتهای پیام/ خبرنگار پایگاه خبری پارس نماد



اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.